Simfes Advies en Administraties

Administraties

De diensten die wij leveren op gebied van financiële administratie zijn:

  • verzorgen van de boekhouding: dit betekent het inboeken van facturen, uitgaande facturen, de bank, etc.;
  • verzorgen van de BTW aangifte: per maand of per kwartaal de BTW aangiften voor u doen, alsmede de follow up;
  • verzorgen en samenstellen van de jaarrekening;
  • verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting;
  • verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
  • publicatie van stukken bij de Kamer van Koophandel
  • bezwaarschriften indienen bij de Belastingdienst en de afwikkeling hiervan bewaken
  • het geven van belastingadvies
  • naar keuze gebruik van BedrijfsKompas

 

Advies inzake de administratie

Hierbij gaat het met name om de wijze waarop de administratie is ingericht. Hierbij valt te denken aan:

  • de inrichting van de administratie: bij een nieuwe of bestaande administratie is de inrichting de basis waarop verder gebouwd wordt. Wij kunnen snel en effectief de administratie zo inrichten dat u ermee de toekomst in kan;
  • de modernisering en digitalisering van de administratie: Simfes heeft ruime ervaring met allerlei verschillende programma's die gebruikt worden;
  • ondersteuning wanneer de boekhouding door uzelf bijgehouden wordt: hierbij hebben wij de rol van vraagbaak en hulplijn voor zaken waar u zelf niet direct uitkomt.

  « terug naar Home